Балалар жұмысы » Страница 2 » КГКП Ясли сад № 147
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№147 бөбекжай-балабақшасы»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Меңгеруші:
+7(727) 380-12-33
Әдіскер:
+7(727) 380-12-33
Нашар көрушілер
нұсқасы
«Ғарыш әлемі» ересек "Балбала" тобы
12
апрель
2024
«Ғарыш әлемі» ересек "Балбала" тобы
Мақсаты: Балаларға ғарыш, ғарыштық ұшулар, ғарышкерлер дайындау орталығы туралы түсінік беру. Қазақстанның тұңғыш рет айға ұшқан Тоқтар Әубәкіровтың ерлігі мен еңбегін ұштастыра отырып балаларға Отанымызғы қорғай білуге сүйіспеншілігін арттыру.Топпен жұмыс жасауға бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
12 Ғарышкерлер күні
12
апрель
2024
12 Ғарышкерлер күні
Мақсаты: Ғарыш, ғарышкер туралы түсініктерін қалыптастыру және мағлұмат беру. Балалардың сөздік қорларын байыту, 12-ші сәуір ғарышкерлер күні туралы түсінік беру, айналаны қоршаған орта жайында  білімдерін кеңейту, үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
STEAM әдісі жаңа білім беру технологиясы.
08
апрель
2024
STEAM әдісі жаңа білім беру технологиясы.
STEAM —  сыни ойды, зерттеушілік құзыреттіліктері мен топтағы жұмыс дағдыларын дамыту құралы ретінде бірнеше  сала  кіретін жаңа білім беру технологиясы. Біздің балабақшамыз өз тәрбиеленушілерін — кретивті ойлауға, математикалық нақты шешім қабылдауға, инженерлік шығармашылыққа қызығуға, тәжірибе жасауға баулуда. Біз сыни тұрғыдан ойлай алатын, креативті, шығармашыл, жаңа заман талабына сай ұрпақ тәрбиелеуді өзіміздің басты мақсатымыз деп білеміз.
Тұз бөлмесі балаға тигізер пайдасы
08
апрель
2024
Тұз бөлмесі балаға тигізер пайдасы
Тұз терапиясының пайдасы: Баланың тыныс алу органдарының ауруларына төзімділігін арттыру - ұйқыны жақсарту - баланың жалпы психоэмоционалды жағдайын нығайту - тұмаудың алдын алу, аденоидтардың қабынуын жою - аллергиядан арылу - иммунитетті арттырады ады
Робототехника балаға тигізер пайдасы
05
апрель
2024
Робототехника балаға тигізер пайдасы
Мақсаты: Робототехника құрал-жабдықтар көмегімен пайдалы дағдылар мен ғылыми-техникалық бағыттағы креативті шығармашылық ойлауды , сонымен қатар стандартты емес шешімдерді табу үшін ынталандыру және мотивациялық потенциалды жеке тұлғаны қалыптастыру Міндеттері: Баладардың танымдық қызығушылығын, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуӨз бетінше бағдарлама компоненттерін қолдануға және оның мазмұны арқылы өз білімдерін жақсарту.
"Пішіндер  әлемі" ортаңғы "Әсем-ай" тобы
02
апрель
2024
"Пішіндер әлемі" ортаңғы "Әсем-ай" тобы
Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажырата білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр-түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой-өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Балабақшадағы заттық дамытушы орталар
16
февраль
2024
Балабақшадағы заттық дамытушы орталар
Балабақшада заттық дамытушы ортаны ұйымдастыру ерекшелігі. Мақсаты: Балабақша педагогтарының мектепке дейінгі білім беру стандартына сәйкес топтарда заттық дамытушы орта құруға негіз болатын теориялық білімдерін тиянақтау. Міндеттері: - мектепке дейінгі білімнің жаңару жағдайында тәрбиешілердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; - мемлекеттік стандарт талаптарын ескере отырып, балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастыруға негіз болатын заттық-дамытушы ортаны жобалауға теориялық және практикалық
Таңғы жаттығу
08
январь
2024
Таңғы жаттығу
Балабақшада дене жаттығулары мынандай  түрге бөлінеді:таңертеңгі жаттығу, қимылды ойындар, спорттық жаттығулар,қарапайым туризм. Таңертеңгілік жаттығу балаларды ақыл-ой адамгершілік, еңбек және эстетикалық жағынан тәрбиелеу жұмысын жүзеге асыруға , сергек, шат көңілді және күні бойы белсенді болуларына ықпал етуі тиіс. Таңертеңгі жаттығумен жүйелі айналусышылар да ұйқышылдық жоғалады, эмоционалдық өрлеу басталады, қабілеттілігі артады. Балаларды тәртіптендіреді.